Nectar de floare involtă

Cu dorințele alături
de placerile primare
prin artere coronare-mi
curg desmățuri și desfături,

înclinații imorale,
ploi în bolta palatină,
deluvii de ptialină,
prezumtive vreri letale,

faldurile de pepsină
mă devora, mă dizolvă,
întuneric și lumina-i

rosietica mea boltă,
mă alină, mă-nvenină
mierea de floare involtă.

Busteni 20 nov. 2012.

Acest articol a fost publicat în BIOSONETE și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

