Mă nevoiesc la încheietura vremii

Mă nevoiesc pentru o vreme dată,
pentru globula sângelui bolnavă
petală pe câmpia întomnată
între un zambet trist si vena cavă,

mă nevoiesc pentru un vas de sânge
ce-mi ține vela pieilor catarg
pâna când plasa timpului îmi va strânge
bărcile cu amintiri din larg,

mă nevoiesc la încheietura vremii
rotindu-mi orele cu apa grea,
cea vie ziua, moartă la vecernii

cu duhul învierilor în ea,
mă  nevoiesc la încheietura vremii
nădăjduind în ispășirea mea.

Florida 7 febr.2013

Acest articol a fost publicat în BIOSONETE și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

