Când s-a întunecat mintea-n maseteri

apus_de_soare

Umblă pe pământ vârsta mijlocie,
are precum cerul două membre lungi,
dreptul se îmbăiază-n Gange la chindie,
stângul în West River degetele stângi.

Eu în miezul zilei am numai o grijă,
să m-ascund sub frunza unui celofan,
să nu-mi cadă, Doamne,în cafea o schijă,
basca unui astru din precambrian.

Dacă ar fi să fie,doar să-mi piară sila
gustului de floare a zilei de ieri
când de sub corolă ți-am mușcat argila
și sa-ntunecat mintea-n maseteri.

București 6.iun. 2013

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

