Altare iluzorii vor sângera în pat

Ţi-ai descheiat la suflet comorile pe rând,
un zâmbet epidemic mi-ai aruncat în faţă ,
când mi-ai surprins
saliva ochilor curgând
pe marmura tăcerii sculptînd statui
de ghiaţă,

te caut în retină, culeg eternitatea
din cromozomi şi gene, te-ai pavoazat
cu voalul,
eu îmi cioplesc cu dalta
privirii tale cartea,
ademenesc celule să-i împletesc
finalul.

Ei şi, credinţa mea-i un început de lume,
raţiuni care încearcă s-adulmece vânat,
vom răscoli cearceafuri,
vom silui globule,
altare iluzorii vor sângera
în pat.

Bucureşti 10 iun 2013

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

