să mă prefacă-n înger aburul cafelei

ca și cum sacul pielii nu mi-ar fi de ajuns
încarc la moara zilei secunda cu morarul
în inima căuș adun bătăi de puls
mai umplu golul foamei cu versul și cu harul
nici nu m-aș opri la ostoitul zilei
prea se învârte roata solstițiului de vară
în sentimente caut originea argilei
și în oglinda apei celula mea primară
jos în viețuire alături de toți cu tot
îmi mai înec amarul cu leul și dolarul
poate va fi răul mai bun dacă îmi joc
o altă soartă zilelor cu zarul
n-aș sta la malul pietrei pe vorbe ca bătrânii
să legăn adevărul citind din Septuaginta
știu că păcatul e în pătimirea mâinii
cu ea îmi număr zilnic argintul și arginta
-să negociem Doamne un gând cât o cometă
căci Tu mi-ai dat lumea să o văd cu meridianul
nu globul ocular ți-l cer acum ci anul
ce-i orbitează tânăra planetă
privesc în palma clipei văd liniile vieții
drumuri viscolite în zăpada pielii
puterea dă-mi-o Doamne în ceașca dimineții
să mă prefacă-n înger aburul cafelei

Acest articol a fost publicat în Genetica îngerilor și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la să mă prefacă-n înger aburul cafelei

  1. edysong1 zice:

    Ma consider fanul dv. „nu globul ocular ți-l cer acum ci anul
    ce-i orbitează tânăra planetă”. Superb!

  2. dantipurita zice:

    mulțumescu-ți ție Edy
    fanul meu întru comedii
    amândoi suntem de-un neam
    un poet și un muzician !

  3. dantipurita zice:

    dacă tu mai poți ades
    să îmi scrii câte un eres
    eu nu voi putea neam
    să devin un muzician

Lasă un răspuns

