Soartei

Imagini pentru imagini cu carti de joc

Te-am cunoscut de mică,
de când te-am tras la cărţi,
erai de treflă, sau parcă erai de pică,
mă căuta viaţa cu degetul pe hărți
dar eu eram în tine, în ochii tăi,
adică

un fel de jucător în sălile de joc,
unde se-mparte trupul speranţei
în jetoane,
scoteam cu înţelepciune manşeta
cu noroc
prin care şlefuisem săruturi
pe icoane.

Tu mă sorbeai în ochii tăi adânci,
pe mine, nevăzutul,
cât pumnul de celule,
îmi pătrundeai în cuget, cu vorbele
pe brânci,
şoptindu-mi că pupilele
sunt două cifre
nule

Acest articol a fost publicat în CARTILE LUI DAN TIPURITA și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

