Fructele

Imagini pentru imagini frumoase cu iarnă

acum
umerii tăi goi sunt fructele trupului
pe care tu
în sfânta şi naiva ta feciorie
le-ai adus la vedere dar
le pipăie cu lăcomie privirile murdare
iar mie uite
mi-e frică să nu le pângărească viermii
înflămânziţi după secretul seminţelor
după sensul ieşirii la suprafaţă al rodului
şi astfel
cuvintele mele se sfiesc să-şi întindă mâinile
să le adune cu palma vocalelor
şi atunci
aştept să-mi cadă singure în coşul cel larg al pieptului
în care
am adunat cu timpul o inimă roşie
un suflet uşor şi transparent
câteva artere şi vene perechi frumos împletite
doi plămâni cu aer proaspăt şi rece
câteva capilare şi nervi subţiri ca o iarbă pentru decor
şi în special fructele iubirii ce mi-au venit singure
din ramurile dorinţei numai aşa
pentru a-mi alunga liniştea
mai sus de doina tânguitoare a mugurilor
care iată
în curând vor rodi câţiva fulgi
ca o albă cădere
a noii şi iernaticei mele iubiri

 

Acest articol a fost publicat în nenominalizat și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

