La malul serii

Imagini pentru Imagini frumoase cu malul raului

-ascultă pietrele recitând poezii !
altfel de ce s-ar înfiora atingerea apei?
e o mătase fluidă în glasul acestor vocale
un clinchet surd ca o şoptire a curgerii
în el stă ecoul îmbrăţişându-şi sinele
încât şi liniştea şi-a lăsat trena în mâinile mele
acum
îmi curge apa serii pe lângă piatra auzului încât
am început să şoptesc şi eu câteva versuri aşa
cum stau aici
uitat şi fără mine în carcera nemişcării
aruncându-mi năvodul meningelui
după cele câteva gânduri care uite
au plecat hai-hui cu apa înserării
prin rana cea nevăzută din ridul îngândurării
săpat aici
de meridianul Greenwich cel
care-mi desparte cele două continente despădurite
din întunecata planetă a frunţii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

