cântec de şatră

iubito-ţi recomand un trai nomad
sub cortul zilei casă ca de piatră
eu pot să-ţi sap în râul lunii vad
pentru căruţa inimii de şatră

să ne iubim sub coviltirul scund
cât sorb din miezul nopţii răsăritul
ca ochi de ban să te învârt rotund
plătindu-ţi cu nadirul şi zenitul

chiar de-mi vei umple ochii de pământ
sau de mă vei privi cu dorul lelii
eu te voi strânge-n braţe până când
îmi voi topi în tine bronzul pielii

apoi te voi şopti în patru zări
cu tot aratul pântecului reavăn
şi loc mirosului ţi-oi face-n nări
ca aşternut pentru un cânt de leagăn

dă-mă în cărţi ca-n jocul tău de muze
mi se va face de noroc şi mie
că-ţi fac sărutul un castel de buze
în care vom domni o veşnicie

Acest articol a fost publicat în influxuri exotice și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

