încarceratul

 Imagine similară
eu nu mă număr printre cei aleşi
m-au dus deşertăciunile-n ispită
un lanţ de pofte necurmate ce-şi
trăiesc păcatu-n glezna-mi ruginită
le-aud trăgând de fiecare pas
un imn ca deţinuţii la-ntâmplare
scrâşnet murmurat din ce-a rămas
celula zilei neîncăpătoare
şi nu încerc măcar să evadez
rămân încarcerat în miez de minte
închis în sine nici măcar cutez
să mituiesc vreo câteva cuvinte
pe care să le-înod în lanţ de sfori
şi să-ncropesc un vers de evadare
înălţimea lui mi-ar da fiori
rotundul său e lat cât lung de zare

 

şi-atunci rămân cu mine sub meninge
încarcerat în neuron cum mi-s
doar prin zăbreaua genei mă mai ninge
privirea rece-a unui dor
precis
Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

