veşti de pe litoral

Imagini pentru imagini frumoase de pe litoral

lângă chimia gării aştept un tren marfar
să-mi aducă o spumă de valuri la ureche
celule mai bronzate şi poate-un mădular
de pas dintr-o partidă de dans din Vama Veche

să am şi eu parte ca de-o vacanţă mare
aici în mintea asta pe-o margine de gând
unde numai pulsul e gata de plecare
trupul stă-n cortul pielii cu talpa pe pământ

pentru toate acestea am dat suflării mită
şi chiar cu mândrul soare ne-am înţeles la şperţ
azi noapte-am fost bolnav cu luna de stelită
şi doresc căldură la ţărmul unui vers

vreau să-ntemeiez pe-o lacrimă de val
ţara mea de spumă ca o trăire-n bere
chiar şi peştişorul lui Puşchin în final
să mă înveţe taina cum să fac avere

poate va-ncepe apa să miroase-a fân
şi voi găsi în mare trifoiul cu norocul
iar eu voi pierde capul în spuma unui sân
ascultând în suflet povestea cu ghiocul

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

