zigotul

Imagine similară

de azi am hotărât să nu mai vreau ce vream
nici sângele să-mi curgă nici inimă să-mi bată
nici gânduri să îmi fiarbă ca ţuica la cazan
şi nici să le beau fruntea vederii care-mbată

îmi trag pe ochi pleoapa şi-o lacrimă pervaz
mă înfăşor cu bezna scutecului negru
voi fi un prunc cu mila neplânsă pe grumaz
zigotul dintr-o genă şi-un cromozom integru

m-am construit genetic cu altă ontogenie
vertebrele sunt drepte columnă de os dac
am pulsul verii-n sângele mării şi-mi adie
iubirile trăite pe ţărmul vieţii-n vrac

sunt călăreţ cu schimbul pe cicatricea lumii
aici unde se-noadă pieile fierbinţi
şi se împletesc trupuri pe plajă ca pe funii
până ce-şi iese marea iubirilor din minţi

asta să-mi fie viaţa clepsidră cu nisip
întoarsă ca la gară macazul de-o clipită
până mi se va şterge visarea de pe chip
şi voi fi iară slugă cu viaţa tâlhărită

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

