viața-i o lumină de far pe bulevarde

Imagini pentru imagini cu o șosea cu mașini noaptea

am fost rănit Doamne cu un tăiş de stea
tocmai îmi orbisem o parte din retină
să n-o văd cum răsare şi cum îmi va cădea
în cupele vederii ca o lumină lină

de atunci îndemn auzu-n timpane să mai stea
să-şi înfăşoare vorba pe clipa de tăcere
până ce-mi voi roti fiinţa în pielea mea
cum sângele-şi roteşte pulsul în artere

acum parcă un viscol de vorbe a-nflorit
începe iarmarocul claxoanelor
departe
desigur va erupe vulcanul de antracit
ne vom ascunde-n faruri ca fluturii de noapte

va fi o lume nouă în bezna de lumini
nici nu vom simţi aripa cum ne arde
ne vom preface-n îngeri
de-atâtea- nchipuiri

iar viaţa-ntr- o lumină de far pe bulevarde

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

