sub candelabrul nopții

Imagini pentru îmagini frumoase cu noapte

chiar voi dormi pe gânduri cu visele sub cap
cu lăfăirea minții ca într-un gol sub pernă
voi strânge-n ochi imagini bronzate câte-ncap
între emisfere cât fumul din tavernă

să păcălesc de zile și vremea acestor veri
îndestulez cu soare țesătura pielii
când alții se cocoață pe gard să cânte averi
cocoșul meu să cânte odele plăcerii

nu-mi caut prin istoriia pulsului comori
n-am chef în bezna minții să mor de agonie
mi-e dor de o bronzare nebună uneori
sub candelabrul minții într-o paranghelie

un fel de vis aidoma care-mi va fi și casă
o plutire a minții prin univers așa
ca o cometă albă prin bezna somnoroasă
să mă joc cu somnul de-a moartea cât o vrea

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

