lucrarea

Imagini pentru imagini frumoase cu temple

e clipa mea în care îți construiesc un templu
în jurul lui ridic din ore de-așteptare
un zid ca-mbrățișarea pentru ce ești și pentru
a te păstra aproape de neîndepărtare

acum mă strâng pașii din mersul împletit
am încercat să urc spre tine-o-nchipuire
dar muntele-i abrupt și tot mai nezărit
în piscul nevederii din neauzire

pe aici lumea poartă demult pe trupuri zale
eu-s îmbrăcat cu aer ca peștele cu apă
îmi duc în traista pielii umbrele-n spinare
care îmi fură drumul și le simt cum scapă

mai am puțin s-ajung am luat zidari în soldă
iubirea / sărutul / curaju-mbrățișarea
voi termina lucrarea și îi voi pune boltă
înveșnicirea noastră cu neîntunecarea

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

