unde ești copilărie

Imagine similară

mergeam la școală singur la braț cu un ghiozdan
iubeam o călimară și o peniță boantă
o uniformă albastră în care locuiam
de care mă lipisem
ca broaștele de baltă

scriam cam paralel
o cale a mea / ferată /
adesea mă opream
pătam câte un vers
visam în lungul cărții să se sfârșească odată
să trec prin ochii lumii cu drumul meu nemers

rupeam în două gândul
dar îl făceam la loc
aflam în el comori ascunse în vocale
le așezam pe zâmbet / pe floarea cu noroc /
pe frunze / pe luceferi / pe iarba cu petale

clădisem un castel din cărămizi de aer
acolo eram veșnic
cu tinerețea mea
iubisem cu iubirea o mioriță lae
care îmi și fugise
înainte de-a tăcea

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

