pe atunci

Imagini pentru imagini cu plaje exotice

pe plaja aceea
m-am învârtit ca într-un cadran de ceas
cu limbile serii la vedere
pe atunci nu de cântecul tău mă temeam
ci de notele lui ce dansau mult prea goale pe plajă
sau de inima mea
trimisă ca un cal troian
aşteptînd să-mi spulbere cetatea de vrajă

şi tocmai începuse să cadă peste noi
o sprânceană încruntată de amurg
eu învăţasem valurile mării pe de rost
mă înţelegeam cu ele din priviri
aşa cum altă dată le priveam simplu
ca pe adevăratele pleoape ale mării

pe atunci n-am avut curaj să păşesc spre inima ta
m-am alungat încet cu însingurarea
ascuns în mine ca zborul în aripă şi
am trecut pe lângă tine pe furiş
doar
rupându-ţi din mers câte o floare parfumată
din mirosul bronzat al pielii

Acest articol a fost publicat în Dreptul de a fi neuitaţi și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

