cu grația iubirii

Imagine similară

poate nici Dumnezeu nu mai e cel de la început
cum nici soarele nu este numai al dimineţii
acum contemplu ruina mistică a asfinţitului
cuget că ziua ce a trecut a fost
o murdară perversiune a trăirii

s-a dat lupta pentru aer între cer şi pământ
au rămas urmările exploziilor spânzurate de fum
în gând îmi răsar acum
trandafirii apusului în ţinuta plecării
iar eu

îmi voi părăsi cât mai curând bordeiul trupului
mă voi înveşmânta în câteva vise colorate
ţie îţi voi dărui integral partea stângă
în ea a rămas mereu o comoară de zori
chiar poţi da mâna cu inima mea
cum ar îmbrăţişa lumina frunzei un mugur
cu graţia iubirii ei strălucitoare
şi indiferente

Acest articol a fost publicat în Dreptul de a fi neuitaţi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

