o vedem și nu e

Imagini pentru Imagini frumoase cu steaua polară

fugind după viață uităm să mai trăim
suntem într-o bulboană
ne scufundăm în vreme
cum se scufundă văzul sub frunte
și nu știm
că bezna e lumina ascunsă printre gene

e un spectacol vechi pe care l-am uitat
dar l-am știut cu anii ora și minutul
am ocolit secunda
am plâns
ne-am și distrat
cioplindu-ne-n știutul minții
neștiutul

am urmărit morgane / fantome / plăzmuiri /
am tot cioplit în vreme
i-am dăinuit statuie
am și urcat în piscul supremelor simțiri
după o stea polară
ce o vedem
și nu e

Acest articol a fost publicat în Încoronarea macilor. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

